10/04/2016

10 april

Min dag i cirka-tider:

06:00 - Vaknar
07:00 - Går upp
07:45 - Första frukosten (gröt)
09:00 - Ute och joggar
10:00 - Andra frukosten (rostat bröd och kaffe)
11:30 - Åker in till stan för att köpa krukor och handla mat
12:45 - Lunch
14:00 - Lagar gryta att ha som lunch i veckan
15:30 - Planterar om en växt
16:30 - Lagar soppmiddag
17:30 - Äter middag
18:30 - Åker med Victoria till Cirkus för att se Miriam Bryant
19:40 - Miriam Bryant kör igång
20:50 - Sven-Bertil Taube gästar i partyversionen av Ett sista glas. Detta är bland det bästa jag sett hända på en scen. Sven-Bertil står och gungar med mikrofonen i handen medan Miriam dansar loss under de instrumentala bitarna.
22:30 - Skriver klart detta blogginlägg
23:15 - (Ja, nu siar jag in i framtiden pga känns rimligt) Somnar

Det här skrev jag inte för att ge er prestationsångest, utan endast för att jag själv ska kunna gå tillbaka och förundras över hur mycket jag fick gjort en helt vanlig söndag. Mina helgdagar brukar absolut inte se ut så här. På sin höjd får jag två saker gjorda. Då blir jag mycket nöjd med mig själv och tycker att jag har carpat helgen. Älskar att slappa och göra ingenting när jag är ledig. Just därför är jag lite i chock över hur dagen artade sig.

No comments: